DECISION MODELING WITH MICROSOFT EXCEL |
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Prezzo: €14.00 |
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TITOLO:"DECISION MODELING WITH MICROSOFT EXCEL" AUTORE: JEFFREY H. MOORE e LARRY R. WEATHERFORD EDITORE: PRENTICE HALL, New Jersey ANNO: 2001 (sixth Edition) ISBN: 0-13-017789-X LINGUA DEL TESTO: INGLESE NUMERO DI PAGINE: XVI + 693 + 11 (indice) DIMENSIONI: 21 x 26,5 cm circa STATO DI CONSERVAZIONE: RARE SOTTOLINEATURE ED EVIDENZIAZIONI (di singole o poche parole) NEL TESTO MA, NEL COMPLESSO, DECISAMENTE BUONO. NOTE: COPERTINA CARTONATA RIGIDA. IN UN'APPOSITA TASCA, POSTA SUL RETRO DELLA COPERTINA POSTERIORE, è CONTENUTO IL CD-ROM ALLEGATO ALL'OPERA.
QUALCHE FOTOGRAFIA DELLE PAGINE SOTTOLINEATE / EVIDENZIATE (per far vedere che non si tratta di segni "invasivi"):
- Questa è la pagina più "pasticciata" dell'intero volume -
"This market-leading text emphasizes the fundamental concepts of modeling and the use of spreadsheets in a business decision-making context, taking a hands-on approach to creating decision models using spreadsheets. It exposes studnts to a variety of challenges a manager may face in the areas of marketing, finance, operations, and human resources so that students can develop appropriate modeling techniques to solve on-going business issues and provide clear solutions. This revised edition features a wealth of realistic, relevant examples to actively engage students in model building and analysis. All examples have been updated to reflect the latest Excel 2000 changes".
INDICE DELLE GRANDI PARTI: PART 1- Models and modeling: 1- Introduction to Modeling PART 2 - Optimization Modeling: 3- Linear Optimization PART 3- PROBABILISTIC MODELS: 8- Decision Analysis PART 4- IMPLEMENTATION: 11- Implementation APPENDICES: 1- Basic Concepts in probability CD-ROM CHAPTERS: 12- Multi-Objective Decision Making and Heuristics CD-ROM ENRICHMENT TOPICS: A- Degeneracy
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